2013年9月23日星期一

参与: 王亮因声援小安妮上学事件失业

《参与》
《参与》 中国维权,维权新闻,canyu.org,图片新闻 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
王亮因声援小安妮上学事件失业
Sep 23rd 2013, 12:37

(参与2013年9月23日讯)

本人 因声援小安妮上学事件  小安妮平安的去了美国 但是大规模的秋后算账开始了  安徽省蚌埠市国保和合肥市国保先后对我传唤 安排特务骚扰我调查我 对我的工作造成极大的 影响 我的老板被约谈 老板当心我的存在 影响到公司 将我开除 现本人失业 求份工作 希望好心人帮我。
电话:18055390545   王亮

参与首发,转载请注明出处。(www.canyu.org

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论