2013年8月23日星期五

参与: 贵州国安警告当局:只剩一人,也要上访

《参与》
《参与》 中国维权,维权新闻,canyu.org,图片新闻 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
贵州国安警告当局:只剩一人,也要上访
Aug 23rd 2013, 06:45

【天网贵州讯2013-08-22】今天时,贵州维稳副市长举家上访案当事人田小龙【贵州维稳市长女儿:北京强令8月17-25日零上访】致电中国天网人权事务中心:警察已经抓走李宁,正在围困我。

来电称,昨夜今晨,我和李宁都被接访人员围攻。今天早上又来了一群人,在门口车里还有很多人,等着带我去香山旅游。上午,正在申冤的中国人民大学学生李宁,已经被10多名警察带往马家楼,我看她头发凌乱,很可能挨打受伤。

目前,只剩我一人还在贵州厅,很多警察围困我。北京当局已经通知贵州国家安全厅,要求立即把我接回去,我母亲答复他们"别乱来,你们造成我女儿上访【维稳副市长女抵成都 委托天网创始人黄琦起诉人民日报】;抓了我女儿,我们继续,即使我家只剩一个,也要继续上访。"

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论